Teszt

2010. január 14., csütörtök dátum: 13:23
Az automatizmus az ész barátja – ha már nem jutott túl sok – a gondolkodás katalizátora, miért is kellhet nekem táplálékkiegészítő?
Nekilássak tippelgetni vagy analizáljam magam?? Az utóbbi lenne ésszerű, de az mégiscsak roppant időigényes. Ám nincs mit tenni, végzek magamon egy kis rórsák-tesztet elképzelve, de akár vehetnék temperát is, de én egy lusta állat vagyok.
Szóval, ha az első kép olyan sötét, kidomborodó lenne – amiről valljuk meg elég könnyű asszociálni – biztos arra gondolnék, hogy arra kell gondolnom, csodás férfiúi, tökös mivoltomból kifolyólag (ne érts félre!!), hogy ez bizony egy jó nagy csöcs itt kérem szépen, és ha még tetszelegni is akarnék a teszt vezetőjének, azt is hitelesen elő tudnám adni, hogy nyáladzás közben arról áradozok, milyen jó lenne megszopkodni most egy ekkora mellet. De persze én nem vagyok ilyen. Kinyögném, hogy mell, mert azért mégiscsak, majd gyorsan rávágnám, hogy: de inkább egy hegy, ha így elfordítanám, vagy lehetne úgy, hogy nem fordítom el és akkor a világ peremének egyik legcsodálatosabb, szép dolgokra emlékeztető hegye ez, lankája, vagy mittudomén, hogyan kellene ezt szépen mondani. És akkor itt ezen a ponton lehet, hogy kicsit zavarba jönnék, és sokáig nem is reagálnék arra a felszólításra, hogy „tovább!!” Magam elé révednék, jojóznának a műszerek (ami nem meglepő, mert ékágé), és azt, hinném, hogy pont ebben a pillanatban őrülök meg, de aztán rájönnék, hogy én igenis hajlamos vagyok csak azt hinni, úgyhogy sorolni kezdeném: sapka, tulipán, ujjvég, orr felülről, fejbúb, bögre fejtetőn, széna/szalmaboglya, motocross, pincebuli, (és akkor azt gondolnám ezek nem kérdeznek vissza egyszer sem, hogy „mi a pék vérvörös faszáért jut ez eszébe róla”, így elhatároznám, hogy mérhetetlenül intelligensnek fogom mutatni magam és…) csirkepörkölt, real madrid, szecskavágó, dzsordzs buss, (semmi reakció), gepárd elől menekülő repülő egér, átlátszó vonalzóba hörgés, alkoholos filccel összefirkált pénisz, majom bőre alól kitépett kullancs, (az egyik már furán néz rám), egy távol keleti hipermarketben lévő húsos pultban található emberi koponya, rosvelti ufo-katasztrófánál talált misztikus erejű csontdarab, egy elefánt által megerőszakoltatott pulikutya újszülött kölyke, egy drótkerítésen akadt dezsávű, MI A FASZOMAT AKARNAK MÉG???
Mondanom sem kell, hogy ezen a ponton elgondolkoznék rajta, hogy most azonnal kirohanok abból a lélekölő teremből, de akkor eszembe jutnának a szteroidok, és hogy ettől én most erős vagyok.
Abban is biztos vagyok azonban, hogy a teszt további részét már nem tudnám komolyan venni és ezek a profi pszichoemberek ezt biztos látnák is rajtam, így ismét haszontalan kullognék haza, hogy be akartak fuccsolni az erdőbe én meg csak a fát láttam.

0 megjegyzés

Megjegyzés küldése